FANDOM

Goku

Ο Γκόκου

"Είμαι ο Σάγιαν που ήρθαν από τη Γη με αποκλειστικό σκοπό του την ήττα σου. Εγώ είμαι ο πολεμιστής που έχεις ακούσει στους μύθους, καθαρή καρδιά και αφύπνιση από μανία. Αυτό είμαι. Είμαι ο Σούπερ Σάγιαν, Γκόκου!"
— Ο Γκόκου στο "The Angry Super Saiyan! Goku Throws Down the Gauntlet!"

Ο Σον Γκόκου, γεννημένος ως Κάκαροτ, είναι ένας Σάγιαν και ο κεντρικός πρωταγωνιστής της σειράς Dragon Ball που δημιουργήθηκε απο τον Ακίρα Τοριγιάμα. Είναι ο υιοθετημένος εγγονός του Παππού Γκόχαν, ο γιός του Μπάρντοκ και της Τζιν, ο νεότερος αδερφός του Ράτζιτς, ο σύζυγος της Τσι-Τσι, ο πατέρας των Γκόχαν και Γκότεν, ο παππούς της Παν και ο πρόγονος του Γκόκου Τζούνιορ. Χαρούμενος, ανυποχώρητος και λίγο αφελής, ο Γκόκου είναι ένας Σάγιαν που αρχικά στάλθηκε στη Γη για να τη καταστρέψει. Ωστόσο, ένα ατύχημα άλλαξε τη μνήμη του, αναγκάζοντας τον να μεγαλώσει καθαρή καρδιά και αργότερα να γίνει ο μεγαλύτερος υπερασπιστής της Γης, καθώς και ο ανεπίσημος αρχηγός των Μαχητών Ζ. Καθ 'όλη τη ζωή του, ο ίδιος εκπαιδεύεται σκληρά και συνεχώς προσπαθεί να είναι όσο το δυνατόν καλύτερος πολεμιστής και για την καταπολέμηση των δυνατότερων αντιπάλων, έχοντας διατηρήσει τη Γη και το Σύμπαν στο σύνολό του ασφαλή πολλές φορές.

Αφού νίκησε το Βασιλιά Οξ, ο Γκόκου έγινε ο μαθητής του δασκάλου της Γης. Τρία χρόνια πέρασαν και στο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών, βρέθηκε αντιμέτωπος με το γιο του υπ' αριθμόν ένα εχθρού του, τον νίκησε μετά απο ένα σκληρό αγώνα, όμως αντί να δώσει τη χαριστική βολή στον Πίκολο, του χάρισε τη ζωή, γιατί δεν ήθελε να αποτελειώσει έναν τόσο ικανό αντίπαλο. Μετά απο χρόνια παντρεύτηκε τη Τσί-Τσι και απέκτησαν το γιο τους, τον Γκόχαν. Όταν ο αδερφός του, ο Ράντιτς, Σάγιαν και πολεμιστής του διαστήματος, έφτασε στη Γη για να τον στρατολογήσει, ο Γκόκου αυτοθυσιάστηκε για να τον εξουδετερώσει. Εξαιτίας της απειλής ότι θα καταφτάσουν και άλλοι πολεμιστές του διαστήματος, εμφανίστηκε ο βασιλιάς Κάιο για να τον εκπαιδεύσει. Ξαναζωντάνεψε και γύρισε στη Γη για να αντιμετωπίσει τον Νάπα και τον Βετζέτα, τους οποίους νίκησε.

Επιπλέον προβλήματα άρχισαν να εμφανίζονται όταν ενώ η Μπούλμα, ο Γκόχαν και ο Κρίλιν πήγαν στο πλανήτη Νάμεκ για να βρουν τις αυθεντικές σφαίρες του δράκου, ο Φρίζερ, ο αρχηγός του Βετζέτα, πληροφορήθηκε την ύπαρξη τους. Ο Γκόκου ταξίδεψε στο Νάμεκ και κατά τη μάχη του με τον Φρίζερ μεταμορφώθηκε σε Σάγιαν, αφού είδε τον Κρίλιν να πεθαίνει. Τελικά ο πλανήτης καταστράφηκε και όλοι υπέθεσαν πως πέθανε. Μετά απο καιρό έφτασε στη Γη ο Τρανκς, ο πολεμιστής του μέλλοντος, που τον προειδοποίησε για τον ερχομό των ανδροειδών και του είπε πως θα πεθάνει απο μια ανίατη ασθένεια. Αφού πήρε ένα φάρμακο απο το μέλλον κατάφερε να θεραπευτεί και να αντιμετωπίσει τα ανδροειδή 16, 17 και τον Σελ και σκοτώθηκε στη μάχη με τον τελευταίο.

Σε μια επίσκεψη που έκανε στη Γη για μόνο μια μέρα, με σκοπό να γνωρίσει το δεύτερο γιο του, τον Γκότεν, αντιμετώπισε την απειλή του τέρατος Μπου, όμως κατάφερε να τον νικήσει με τη νέα τακτική της συγχώνευσης και με τη βοήθεια του Βετζέτα.

Also on FANDOM

Random Wiki